Rabu, 23 November 2011



Merhaba, benim adım Gagas. Ben öğrenciyim. Endonezya’dan geldim. Şimdi size bir günde neler yapıyorum, anlatıyorum.

Ben her gün tatil gibi geçiriyorum. Saat yedi’de benim telefonun
alarmı çalıyor. O sesle ben kallkıyorum, alarmı kapatıyorum, biraz sonra uykuya devam ediyorum. Saat on ile on bir arası gerçekten kalkıyorum.

Ben büyük sarayda tek kalıyorum. Benim mutfakta bir aşçi çalışıyor. O üç defa bana yemek pişiriyor. Saat yedi buçukta kahvaltı veriyor. Saat iki’yi yırmı beş geçe öğle yemek veriyor. Ve saat sekiz’e on kala, büyük bir akşam yemeği veriyor. Normalde ben kahvaltı yapmıyorum, cünkü o zamanı ben yatakta uyuyorum. O yüzden, şimdi benim aşçi hiç kahvaltı pişirmiyor.

Saat on bir bucukta, sıcak su ile banyo yapıyorum. Banyo yapmak beni çok rahatlatıyor. Bu iş icin otuza dakika veya kırk dakika geçiyorum. Banyo yaptıktan sonra ben televizyon seyrediyorum. Futbol maçı ve turizm programlarını çok seviyorum. Haber ve filmler de izliyorum. Bence, diğer programların icinde hiç bir şey yok. O zaman onlara hiç seyredmiyorum.

Saat üç ile beşte arası spor yapıyorum. Ben arkadaşlarım ile bahçemde futbol oynuyorum. Başka zamanı biz denize gidiyoruz, orada yuzuyoruz. Spordan sonra biz evime geliyoruz, büyük yemek yiyoruz.

Geceleyin, ben saat on’da uyuyorum. Benim uykumda çok ruya göruyorum. Bazen güzel, bazen kötü. Eğer kötü ruyalar görusem, benim yatak odasının lambasını açıyorum. Ondan sonra ben tekrar uyuyabilirim. 
Categories:

0 komentar:

Posting Komentar