Rabu, 25 Januari 2012



Doğaüstü bir güç olsaydı, ben sihirli bir yüzük sahibi olmak isterim. O yüzük, ben onu taktığımda beni görünmez kılardı. Neden bunu isterim? Önemi nedir? Aslında bu fikir çok meşhur bir film ‘Lord of The Rings’den geldi. Bu film’de Froddo Bagins görünmeden düşmanının yanına gidebilir. Ama bu yüzükte kötü bir ruh vardı. Ben böyle yüzük istemem.


O yüzüğün sahibi olsaydım Amerika’da Pentagonun içindeki gizli şeyler almak isterim. Bundan sonra , Tahranın Ordu Merkezindeki gizli şeyleri  almak isterim. Biliyoruz ki Iran ve Amerika uzun süredir düşman olmuştu. Her ikisinin de kendi avantajları var. Iran zengin petrol kaynaklarını sahıp. Amerika ise dünyanın süper gücü.

Aslında Amerika çok daha güçlüdür ve Iran her zaman yıkabilir. Birleşmiş Milletler olmasaydı Iran’ın büyük bir mezarlık olacağını tahmın edebiliriz. Yanı benim temennim başarılı olursa Orta Doğu’da savaş olamaz.

O yüzüğün sahibi olsaydım tabii yanlış şeyler yapabilirdim. Mesela kadınların odasına girebilirim ve hırsızlık yapabilirim. O yüzden bir daha dilek eklerim. Iran ve Amerika arasında barış getirdikten sonra be bu yüzüğü hemen kaybetmek isterim. Yoksa daha fazla sorun olurdu. Herkes yüzüğe sahip olmak isteyecektir. Ben cinayete sebbebiye verebilirdim. Iran ve Amerikanın barışı hiç bir şey ifade etmezç
Categories:

0 komentar:

Posting Komentar